ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


Påsklov

Nu på påsklovet har det inte blivit något bloggande, ni förstår säkert varför i det här fin vädret! Jag har spenderat otroligt mycket tid ute, vem vill inte vara ute i den här solen? Känns som det vore sommar! Iallafall har jag under mitt lov ätit mycket, varit på 18 åra firande, varit i Edsåsdalen och ätit påskmiddag, träffat för första gången min kusin viola, träffat kompisar, varit på Ikea osv. Har bland annat lite bilder från dessa ögonblick! 
 


Grillning hos familjen Aspeheim där det var 18 åra kalas.
Påväg på påskmiddag i Edsåsdalen


Träffat kussen viola

Hälsat på Sundsvall och Ikea

Och hälsat på vänner, där bland Emma i lillsjöhögen! 
Nästa veckan är det bara tre skoldagar sen blir det ett mini lov, vilket det också ska bli skönt. Ikväll är det grillning som står på schemat! Ha en bra dag! 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback