ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


Skolstart

Nu har ju (äntligen) skolan startat, efter den här jobbiga sommaren med så mycket arbete var det nästan skönt att få klä sig normalt och att få tillbaka skolrutinerna. Det man saknar mest är ju sin kära classmates! Jag och Sebastian har äntligen fått in internet i våran lilla stuga, så nu kan jag börja lägga upp kamera bilder! Och eftersom jag köpte lite nya grejer på stan idag så kan jag ju faktiskt ta och fota dom och lägga upp. Men det blir senare ikväll, för nu är jag hos Evelina och vi ska alldeles snart ner på Ica och handla lite choklad, det är man värd när det är den här röda veckan. Hör av mig ikväll! Byeeee







Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback