ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


Weekend i Stockholm

Helllooooo
I fredags åkte jag, Sebastian, Johannes och Johan ner till Stockholm. Johan skulle till sin kompis i Norrtälje och jag och killarna skulle till deras moster i Märsta. Har haft det sjukt mysigt och underbart! Solen har lyst konstant och jag har handlat en hel del kläder för massa pengar, hehe.. Bilder på det kan jag ju kanske fixa när jag har tid! Just nu har jag rast, jobbar till 2 vilket är skönt. Vi har även badat och gjort massa skoj under tiden vi var där. Igår kväll kom vi hem och fick sova i sin egna sköna säng! Några bilder från helgen vart det men inte många, glömde nämligen kameran hemma..




Klänningen är ett av köpen.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback