ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


åter i östersund

hejhej!
igår åkte vi somsagt till sundsvall där vi kollade våra leverfläckar etfer att pappa haft hudcancer.
dock varade det inte så länge, ingen fara alltså, dom gröpte ur en bit av pappas ben så det är helt okej nu.
men iaf så kollade vi våra eftersom att mamma blev otroligt rädd efter det där.
inga problem var det med våra fläckar, men dom tog ändå bort 2 på niklas, mammas vilja.
idag var vi på ikea & birsta city! var meningen att vi bara skulle köpa lite grejer som lotta önskat.
men blev tillslut ett helt nytt rum för mig.. haha ;) och gud  så bortskämd jag är
men mamma hade faktiskt lovat mig det eftersom mina möbler (garderoben) håller på att rasa ihop.
så nu har jag inhandat på ikea: en byrå, spegel, en klädstång som står i rummet så alla kan se vilka fina kläde rjag har. ;), nattduksbord eftersom jag aldrig haft någon, nattlampa, en vit hylla, lite ljus, små tyglådor till min kläbyrå & en sänghimmel som mamma ville att jag skulle ha. haha
låter jag bortskämd? ;) det vart inte så dyrt som jag trodde. och alla är bortskämda någon gång!
sen käpte JAG ett par svarta nya jeans till mig eftersom mina andra fick en vit fläck på låret..
tror det är det 4 paret bara i år..
 
monterade upp klädstången, resten ska monteras upp imorgon så får ni mer bilder på hur det blir imorgon!
 
 
 


Jag har också en sån klädstång :'D

Svar: vad roligt! :)
Sandra Giannini Jonsson.

2012-08-24 | 20:58:39

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback