ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


crazy

blev nästan som jag sa, vaknade inatt och höll på att spy.
låg seriöst vid toaletten och hulkade.. :(
och jag som har en sån fobi mot att spy också.
idag så hade jag tänkt att åka till lit, få se var som händer där.
på torsdag så åker jag till sndsvall, ska ta bort leverfläckar & sådant.
eftersom mamma är väldigt rädd och så nu när pappa nyss haft hudcancer.
(ingen fara alls längre!) sen ska vi in på ikea, jag vill äntligen köpa mina hyllor!
sen kanske vi svänger in på birsta om dom lyssnar på mig ;)
ska kanske träffa emma i veckan en sista gång innan skolan börjar.
sen blr det gymnasiedax! är riktigt peppad! :D
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback