ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


död

ribriken säger precis hur jag känner mig just nu..
när jag kom hem gjorde jag lite grejer inom skolan.
sen blev jag så otroligt trött och började få huvudverk & frya och allt.
la mig i sängen med datorn. sen när pappa kom hem så tog jag mig ut & kollade om jag hade feber.
som tur var hade jag det inte, för hade jag haft det hade jag nog tagot livet av mig för jag vill verkligen inte bli sjuk nu!! jag som väldigt sällan blir sjuk blir oftast det när något riktigt bra ska hända så det skulle inte förvåna mig ett dugg om jag blir sjuk nu. ska nog lägga mig och kolla på tv en stund och se om jag somnar lite tidigare.
tog lite bilder med telefonen idag men kunde inte få över dom till datorn så det fick vara.
 
får bli lite vinter bilder, saknar vintern lite nu..
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback