ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


i love it

hej, 
den här helgen med annalisa har varit magisk.
vi har spelat fiol, sjungit, spelat gitarr och haft det så mysigt tillsammans med nära & kära
idag var det meningen att jag skulle till annalisa och sova hos henne men det blev inte så
för på bussresan in till stan så fick jag världens illamående känsla & blev typ alldeles yr..
inte kul.. så det blev till att åka hem direkt typ.
 
annalisa köpte turkos hårfärg som hon ska färga.
jag skulle köpa min akära byxor jag har velat haft, när jag kom in i affären så såg jag att dom kostade 100 mer än vad jag hade.. så jag blev deprimerad och köpte 3 trosor & 2 toppar. kanske mer nödvändiga saker.
åh så duktig jag är. ikväll blir det bara till att ta det lungt och kolla på någon film eller något sådant.
och hoppas på att bli frisk imorgon!
 
+ en svart likadan som jag inte orkade ta kort på.
 
 


DU ÄR BÄST

2012-08-14 | 20:51:42

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback