ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


nu blir ni nog besvikna, haha

för jag har nämnligen bara tagit ETT FOTO på hela resan! HAHAHAH
jag och viktoria har varit så otroligt lata för att hämta kameran när det varit som finast ute..
vi har nämnligen.. varit på poolparty, spanat killar, blivigt jagade av 2 killar på moped, chillat i stugan, dunkat musik, träffat på olliver hagström, sett massor av epor, shoppat, gått EN HEL DEL, sett 1000 snygga killar på ett läger, gått förbi en naken kille som stog i ett fönster (han var inte äldre än 15..) NI ANAR INTE HUR KUL VI HAR HAFT! synd bara att viktoria blev lite dålig.. :( men det förändrade inte våran resa, vi fick det vi ville ha! UNDERBAAART
juste, tog lite bilder med mobilen också, dom ska ni självklart få se.
ikväll ska jag ner i min farmor & farfars stuga längre ner i skogen för varje år kommer det dit 3 vänner till min släkt
så jag ska ner & lira fiol osv, sen imorgon kommer anna lisa, som jag längtat efter henne!
 
 
 
NOSTALGI!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback