ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


NYTT RUM

nu kommer bilderna på mitt "nya" rum!
 
vad tycker ni? det är fortfarande lite stökigt, men jag har varit lite stressad hela dagen för att få till allt bra.
det är vissa saker som inte är uppsatt ännu, men ska få upp dom imorgon för nu åker jag på middag hos grannarna! ha en bra lördagskväll! 
btw, ska få nya fönster i slutet på augusti, jag vet att mina fönster är riktigt jävla fula. haha
 


Åh men gud vad gosigt!<3

Svar: jaaaaa, du måste komma hit så vi kan mysa i mitt nya rumie. och sen måste jag komma till dig och sova i din säng :') <3
Sandra Giannini Jonsson.

2012-09-01 | 17:10:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback