ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


orkar inte

som ni ser har jag en helt annan design just nu.
skulle fixa en ny personlig. men allt bara laggade och jag fick frispel.
så jag väntar med det just nu och ni får tyvärr se den här svarta tråkiga designen så länge.
tog faktiskt en bild på mitt klädval idag! tycker inte om att säga outfit längre, låter som att man är världens diva..
om jag inte har sagt det förut. jag menar inte att jag tycker ni som säger outfit är divor. självklart inte! :) tycker bara ordet är fult, haha 
skulle vara med sofia idag, men kom saker emellan för henne antar jag.
men imorgon skulle vi träffas istället.
 
hejdoooo
 



 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback