ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


rain..

hejsan, 
vaknade runt 10 imorse fast jag försökte ta mig upp tidigare.
möttes av det förskräckliga regninga vädret..
rolig sista sommarlovs dag.
skulle ta mig till viktoria men dom har visning på huset idag, så det sket sig lite
så jag får försöka åka in lite senare.
imorgon börjar skolan då.. längtar riktigt mycket fast jag samtidigt är riktigt närvös..
kommer typ börja lipa ikväll bara för att jag ska lämna särälven.
jag kommer sakna alla mina vänner och samtidigt skolan eftersom jag har gått där i 7 år.
men jag kommer nog få det mycket bättre på östersunds! :)
nu ska jag nog mysa ner i min prinsess säng :') 
och kika på en film, myyyyyys
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback