ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


sommaren 2012 är snart förbi.

den här sommaren har varit extremt rolig, skön, underbar och allt det braiga!
jag har umgåtts med personer jag aldrig trodde jag skulle få kontakt med 
gått på yran med bästa, kollat in snyggingar på stosjöcupen, badat, umgåtts med släkten 
alltså jag kan knappt förklara hur underbar sommaren har varit! (fast vädret kunde ju har varit liiite bättre)
denna sista kväll på sommarlovet börjar nu ta slut, och jag håller på att fixa dom sista grejerna för morgondagen.
jag ska måla mina naglar & plocka fram kläder och fixa
har ju trots allt lite sovmorgon! börjar inte förns 12! :)
godnatt mina vänner, hoppas ni får sömn inatt för jag tror nästa jag kommer vara för uppspelt! :')
 
känns som igår...



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback