ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


taggar!

hej,
idag har jag inte gjort något speciellt, tog en powerwalk imorse
sen tog jag mopeden och skulle hälsa på hos kusinerna
men då var hälften ute & cuklade och hälften fiskade.
så där var det tomt. då åkte jag hem & träffade på elin som var ute och gick med hundarna
och ja, vi pratade lite om kvällen då vi får besök av caroline som ska sova här!
ska bli riktigt kul! och imorgon beger jag mig till stan och köper objektiv!
ska åka till orsa med viktoria på tisdag till torsdag, fyfaaaaaaaan vad kul det ska bli!
ma höres
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback