ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


Vicke gästbloggar!

Som sandra har nämnt i dom tidigare inläggen så far vi iväg till Orsa imorgon! Har sett fram emot den här resan ett tag nu, älskar Orsa men mest av allt älskar jag bilturen dit. Haha, älskar att åka bil! :d 
Sitter just nu och lyssnar på lite Hot Chelle Rae - fattar inte varför, inte direkt dom bästa jag hört hehe. Kvällen blir inte så lång, ska försöka börja packa nu så man blir klar med det eländet någon gång, även fast jag tycker om att packa men... 
Har även övertalat sandren att hon ska göra några tidsinställda te er! Tacka mig... 
Ha det braaaaaaaa för det ska vi haaaaaaaaa
 
hittade en liten gullig bild på mig och sandra från förra året! försök att inte dö nu bara.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback