ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


DAG 27

Dag 27 - Saker jag vill ändra med mitt utseende

jag vill ändra mycket, även fast jag kan vara väldigt nöjd över mig själv ibland (vilket alla är ibland)
jag skulle nog aldrig vilja vara med om en skönhetsoperation, men däremot så finns det saker som jag vill ändra på mig naturligt, typ äta bättre mat,. kanske gå ner 4 kilo eller något, inte alldeles för mycket heller.
men jag tror nog att har något dom skulle vilja ändra på. :)
men, man är fin som man är, och man ska aldrig ändra på sitt utséende!
 


Saaandra, du är perfekt!
Du behöver inte ändra på något, punkt och puss!

Svar: åh snuffsis, du med! puss
Sandra Giannini Jonsson.

2012-12-20 | 23:20:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback