ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


damn..

den här dagen kan jag säga inte börjat eller slutat särskillt bra..
det hela slutade med en stukad fot.
jävligt ont :( det började med att vi hade volleyboll, och då skulle vi öva passningar.
det var vi tjejer på ena halvan och killarna på andra som spelade fotboll.
lite övning nu innan trippelbollen på fredag. vi var 2 och 2, jag och erica i ett lag.
och då skulle jag springa till henne och samtidigt så kom det en boll från sidan, som jag då skulle hämta.
och då vrickade jag till foten och föll mot väggen så jag slog huvudet och sedan landade jag på golvet.
lyckat sandra, lyckat.. jag låg där i kramper och vågade inte röra en bit på kroppen för jag hade så jävla ont i foten..
och jag kunde knappt kolla på min fot för så ont det gjorde, jag trodde alltså att den var bruten och en benbit skulle stå ut. men sen kutade alla tjejer fram till mig och läraren kom också. men det är felicia som jag ska tacka för all hjälp, tack gumman ♥ läraren lindade bandage runt foten och felicia hjälpte mig därifrån..
sen ringde jag mamma för skjuts, och så hoppade jag på ett ben med felicia som "krycka" ner till vägen.
skulle egentligen till akuten men jag kände efter en stund att det inte gjorde så ont.
men jag är svullen nu och troligtvis är den stukad. inte förns nu känner jag hur ont det gör, så då fick jag ju bara ta och ta fram kryckorna då.. godnatt säger jag bara
 
ni får stå ut med iphonebilderna, glömde kameran på skolan



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback