ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


hemma

idag stannade jag hemma ifrån skolan, sov hos sofia inatt
och jag har inte sovit mycket alls, vaknade halv 1 av jordens illamående.
sen låg jag vaken till 4 ungefär, sen somnade jag om och vaknade 10 över 6
eftersom pappa skulle komma med min mobilladdare, och då började jag skaka och må dåligt igen.
jag sprang ut till pappa och hämtade laddaren och sa att jag mådde skit, så han ringde mamma
och jag fick vara hemma, halv 11 kom farmor och hämtade mig.
har nu legat i soffan med filtar och allt sedan dess.
förlåt sofia att du fick vara vaken.. men ändå tur att du gillar att vara vaken på nätterna så att jag kände hur trygg jag var med dig min lilla fis ♥ och ja, jag hatar att ha ont i magen som vissa vet, det är det värsta jag vet.
och det värsta just nu är att jag missade äckel egnelska nationella som tydligen var svårt, så det ska ju bli riktigt roligt att få komma till skolan imorgon.........
 
efter bara 4 timmars sovande inatt så ska jag nog ta en liten nap.
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback