ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


INTERNET

JAG HAR INTE HAFT INTERNET SEDAN I TORSDAGS, DÄRFÖR HAR JAG INTE BLOGGAT.
det är så, att ingen på min by har haft internet, lite less man blir! men nu fick vi det dagen innan julafton!
lite glad man blir då, när jag oroat mig att jag inte ska få ha koll på alla facebook uppdateringar "godjul" närå, men att jag skulle få missa julkalendern skulle vara det värsta!
 
kan ju berätta lite vad som hänt i mitt liv dom senaste 3 dagarna.
i torsdags hade vi julavslutningen, alla var grymma.
i fredags så var jag, anna lisa och elsa (vi som spelar fiol) bjudna hem till våran fiollärare på lite glögg och fiol spelade som en liten julavslutning! jätte mysigt var det, dom hade 3 små fisungar.
efter det så följde anna lisa med mig hem och sov över, vi kollade på en skräckfilm som seriöst gjorde så man fick något psykfel i huvet. sen åkte hon hem på morgonen och då satte jag igång med lite julstädning på rummet, och det är nästan lika fullt och fult igen. idag har min familj åkt på skoterresa ut i skogen och hämtat en gran. petra och thomas (min moster och hennes kille) följde med ocksååå.
nu ska vi dricka glögg :) nu avslutar jag detta inlägg och skriver mer sen, för jag har en ny idé med bloggen..

BILDBOMB från myskvällen hos Elin och David och deras små barn!


ser verkligen hemsk ut på denna bild, men jag älskar valter så detdärför jag la upp bilden ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback