ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


nära!

snart är det tamefan jul!
drack nyss lite glögg och åt pepparkaka, mysigt!
idag har vi varit på lucia, sen fikade vi lite och hade lite engelska och sen slutade vi!
jag och några kompanjoner stack ner på kärnan och täffade på östersunds luciatåg,
hur fina som helst! sen åkte jag till sofia pch käkade nudlis, och sen träffade jag sara på gårn.
där jag satt till 6 :)
 
imorgon, ska vi på skolan bara mysa.
det är trippelboll, och dom flesta i klasserna ska spela hela dagen,
och då ska vi som inte ska spela antingen kolla julfilmer, pyssla eller göra pepparkakshus!
åh vad jag älskar ÖG ♥ sen imorgonkväll ska jag vara i lit med några vänner!
 
har inte så mycket bilder att bjussa på, men får väl dra upp några gamla ;)
 
hittade denna, då hade jag bara haft iphonen i några dagar!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback