ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


såhär ligger det till..

att jag tänker göra min blogg till en fotoblogg eller vad man ska säga.
jag orkar inte uppdatera vad som händer i mitt liv alla gånger!
så jag tänkte att jag ska lägga upp bilder jag tar, och självklart ska jag börja fota mer!
och till bilderna kommer en mening så ni inte är helt mindfuckade vad bilden handlar om ;)
jag gör såhär för att jag är så jävla trött på att nästan allt jag skriver och gör i min blogg ska leda till typ bråk osv, skriver jag fel? vad gör jag? :( tror ni att det blir bra om jag gör såhär en stund?
kanske kan börja blogga normalt senare, men just nu vill jag göra såhär.
 
puss!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback