ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


söndag

igårkväll var jag hos erica på halv åtta hos mig!
precis som förra gången serverades det god mat, svårt att sätta betyg när det är så gott!
men jag hade ju tänkt att visa bilder från gårdagen men jag glömde kameran hos erica! haha
så det sket sig, men jag kan lägga upp dom imorgon om erica tar med sig den då :)
idag har jag hjälpt att fixa julgardiner eftersom mamma och pappa inte haft tid, eftersom dom bara jobbar med huset. sen bakade jag och niklas kladdkaka. en såhär trevlig andra advent!
tycker det är så himla mysigt att det snart är jul! typ 2 veckor nu ju! :')
 
på torsdag är det lucia på ög också, ska bli roligt det med :)
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback