ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


äntligen hemma

hej, 
är nu hemma efter en underbar semester! 
som tillbringats i sundsvall, stockholm, skara & dalarna
jag har tagit mycket bilder, men vill ju inte ta med mig kameran på vissa ställen
som tex grönan och sommarlandet. hoppas ni förstår det. tog knappt med mig telefonen.
riktigt rädd att det ska gå sönder. tog med mig mobilen en sväng på skara sommarland när vi skulle hem.
för då hade jag inget val, men den gick ju aldrig sönder som tur var då ;)
har ju då en del bilder att visa som tagits på våran semester. dessa bilder kommer nu.
sen resten av "24 dagar" komme göras ikväll, de dagar som missats.
har förresten en kategori som heter 24 dagar. där kan ni gå igenom om det ä så att ni missat något elle rnågot sånt. :) here's the pictures!
 
första stoppet: sundsvall i tremänningarnas stuga!
här ser vi då östersjön 7 meter från huset.
'
detta bjöds det på, oerhört gott!
vidare till stockholm!
jag vet att jag alltid sagt att jag bodde i stockholm när jag var litenoch blabla.
men nu ska ni äntligen få se hur det såg ut där jag bodde. inte så snyggt kanske, pappa körde ganska fort så jag han aldrig få ett bra kort..
dessa LILA hus. dom är faktiskt lila, inte blåa. ;)
sen till det årliga doppet i göte (min farmors bror) & ing-maries pool. dom har en riktigt stor gård och riktigt fin!
sen till skara, bodde i nåt fult trångt camping hus som var fuktigt och ja. hemskt.
när jag väl tog med mig mobilen så passade jag på att ta lite kort! inne på sommarlandet alltså.
inte varje dag man sitter helt SJÄLV i en vikingagunga. HAHAH
sen sista stoppet, i dalarna hos mormor & morfar i deras stuga!
det var det! men nu är jag tillbaka till vanliga uppdateringar.
bye
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback