ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


dag 11

 – någonting jag oroar mig för.


jadu, jag oroar mig mycket för att jorden går under 2012..

HAHA, men jag vet att den inte kommer göra det, min släkting har forskat otroligt mycket om det där.

och han säger att det kommer hända någon sorts av förändring.

ingen undergång alltså. ;) sen oroar jag mig mycket över sjukdommar osv, speciellt cancer.

det tycker jag är en av de värsta sjukdomar alltså.. 

 

dag 1 - en bild på mig + 5 fakta om mig.

dag 2 - en person jag vill träffa just nu.
dag 3 – innehållet i min väska.
dag 4 – mina mål/drömmar/önskningar.
dag 5 – en låt som får mig att gråta.
dag 6 – typ av killar jag faller för.
dag 7 – vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
dag 8 – en dålig vana jag önskar att jag inte hade.
dag 9 - en bild på mig och en jätte bra vän.

dag 10 – en bild på mig idag och vad jag hade på mig.
dag 11 – någonting jag oroar mig för.

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback