ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


dag 15

 – min favorit årstid och varför.


vinter & sommar är mina favorit årstider!

dels för att jag fyller år på vintern & för att jag älskar att köra skoter

och julen förstås, älska!

och varför skulle man hata sommaren?! 

jag älskar att bada, sola & dom där extremt sköna kvällarna man kan vara uppe hela natten och bara chilla.

åååh! ;)

 

dag 1 - en bild på mig + 5 fakta om mig.

dag 2 - en person jag vill träffa just nu.
dag 3 – innehållet i min väska.
dag 4 – mina mål/drömmar/önskningar.
dag 5 – en låt som får mig att gråta.
dag 6 – typ av killar jag faller för.
dag 7 – vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
dag 8 – en dålig vana jag önskar att jag inte hade.
dag 9 - en bild på mig och en jätte bra vän.

dag 10 – en bild på mig idag och vad jag hade på mig.
dag 11 – någonting jag oroar mig för.
dag 12 – en bild på ett ställe jag vart på.
dag 13 – en bild på mig själv för ett år sen.
dag 14 – någonting jag ångrar.
dag 15 – min favorit årstid och varför.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback