ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


dag 8

– en dålig vana jag önskar att jag inte hade.

vet faktiskt inte om jag har någon dålig vana, inte vad jag kommer ihåg?

kanske att sluta småäta hela tiden, något jag gör all the time.. haha 

ska börja ut och springa snart igen, bli av med fettet ;)

 

dag 1 - en bild på mig + 5 fakta om mig.

dag 2 - en person jag vill träffa just nu.
dag 3 – innehållet i min väska.
dag 4 – mina mål/drömmar/önskningar.
dag 5 – en låt som får mig att gråta.
dag 6 – typ av killar jag faller för.
dag 7 – vad jag skulle göra om jag fick 1 miljon.
dag 8 – en dålig vana jag önskar att jag inte hade.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback