ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


dagens planer

hej,
var meningen att jag skulle vakna klockan 11 typ som senast.
men jag vaknade 12 och jag har en fet blåsa på tungan och knarka halstabletter.
men ändå har jag planer att åka till lit idag och kanske hälsa på härradsgården
så mycket beröm som jag fått så borde jag dra dit och tacka dom på något bra sätt!
dom som jobbar där är helt underbara asså
sen har jag bestämt med viktoria eftersom vi bestämde redan när jag kom hem från sthlm
men jag kanske måste vara hemma eftersom dennis family kommer.
men vi får se hur det blir och vad mamma säger!
 
aja, nu ska jag fixa mig!
hörs ikväll eller något senare
 
åh så duktig jag är



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback