ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


taggar semester!

hej!
nu har jag jobbat hela 3 veckor på ålderdomshemmet i lit.
åh, det var så roligt, konstigt nog så tyckte jag verkligen det!
blev snabbt vän med personalen & gamlingarna. mina nya bestfriends.
släppte helt ärligt en tår när jag drog också. haha!
dagen var ändå riktigt bra, jag plockade blommor på lunchrasten & bakade sockerkaka 
fick kramar när jag skulle gå också. trivdes så mycket :')
nä, nu tycker ni nog att jag blivigt störd. 
iaf så taggar jag mycket tills imorgon för då ska jag packa & städa hela dagen.
sen drar vi till sundsvall eller någonstans utanför. 
vi ska nämnligen träffa mina 3 männingar som har en stuga däromkring.
sen på lördag far vi vidare till stockholm, träffar några nära & kära
sen på tisdag så åker vi till skara sommarland! hoppas att jag träffar någon rolig människa där
haha, och tar såklart med mig kameran också! ;)
aja, hejdooo
 
en bild jag hittade, bara för att det ser ut som att jag har dreads ;)



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback