ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


YRAN

hej,
vaknade fö en halvtime sedan.
gårdagen var riktigt rolig med mina flickor!
åkte hem runt 12, eftersom jag var tött & hade riktigt ont i huvet.
hade inga öronproppar eller något, och vi stog väldigt långt fram.
den sista (och bästa) vi kolla på som det var mest röj på var ju john de sohn!
han var grym! fick med oss några killar som dansade med oss och ja, allt var perfekt.
hade inte gått utan er tjejer, ni är verkligen bäst. oavsett vad andra säger.
 
drar iaf in till stan med 3 bussen, ska köpa lite grejs.
sen så åker jag hem till sofia och tar mopeden homie.
så ingen yran för mig ikväll. :) 
aja, vi hörs senare!
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback