ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


dag 4

 

– mina mål/drömmar/önskningar.

 

mina mål, har nog inget speciellt.

kanske den här vanliga "var dig själv för alla andra finns redan" 

har varit ett som jag ofta tänker på. just för att jag är tvärt om.

jag brukar oftast bli som dom jag umgås med.. 

 

drömmar, mina drömmar är att bli det jag vill.

i detta fall barnmorska. har velat bli det sedan 4 klass, och släpper det ej!

börjar gymnasiet nu och väljer en rätt linje för det. 

 

önskningar, kanske låter konstigt.

men att det ska finnas läkemedel till cancer och andra hemska sjukdommar.

att man kan bli frisk, och inte behöva förlora en nära vän eller en släkting/familjemedlem. tycker sånt är så jäkla hemskt, speciellt när dte är barn & ungdommar som går bort.. som mister sin framtid..

 

~

 

 

 

 

 

dag 1 - en bild på mig + 5 fakta om mig.

dag 2  - en person jag vill träffa just nu. 
dag 3 – innehållet i min väska.
dag 4 – mina mål/drömmar/önskningar.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback