ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


dag 5

 

- en låt som får mig att gråta.

det är många låtar som får mig gråta,

när jag var liten så grät jag alltid till låten "jag vill ha en egen måne"

fråga mig inte varför, haha. kanske var för att det skulle kännas så ensamt att bo själv på en måne.

men den jag senast grät till var "you raise me up" med robin stjärnberg. (kan fortfarande inte fatta att jag har träffat han!! waaaaa)

 

 

 

 

looove! ♥


dag 1 - en bild på mig + 5 fakta om mig.

dag 2 - en person jag vill träffa just nu.
dag 3 – innehållet i min väska.
dag 4 – mina mål/drömmar/önskningar.
dag 5 – en låt som får mig att gråta.

 

 




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback