ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


Dagen - jobb, bio & nytt

Hej, dåligt med uppdateringar..
Men jag har aldrig tid att blogga för jag jobbar från halv 9 till 3 resten av veckan och sen stannat kvar i lit. Men iaf,
Dagen idag var somsagt jobb, sen fot jag och Viktoria in på en planerad bio!
Vi kollade på snowwhite and the huntsman, BÄSTA FILMEN PÅ LÄNGE! ;) riktigt mysigt hade vi, innan bion kollade vi runt på kläder osv, köpte lite saker som jag ska visa. Imorgon är det dagen innan midsommar. Ska bli riktigt Nice, om man firar den med bra människor! :) kameran är hos Caroline, så det blev mobil bilder på dagens shopping. (älskar kjolen!!)




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback