ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


Dans

Ligger och drar mig i sängen hos Caroline efter en sjuk natt. Drog på dans vid 9 tiden, ganska kul, drog hem igen till 11. Skulle hälsa på i fjäl på 9ornas avslutningsfest men där kan man säga att det var kaos. Så dit drog vi inte. Istället hängde vi lite med Martin, Elias, Pelle, malms, vikizz mm. Kom hem och somnade runt halv 3 :) imorgon ska jag jobba på ålderdoms hemmet, mitt sommarjobb. Får se om det blir kul! ;) nu ska vi väl kliva upp och äta något. Sen kanske dra ut. Uppdaterar mer hemma. Ser ni min dip dye btw? Lite mörkt på bilderna, så det är typ svårt att se.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback