ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


i want to dance

hej, sitter här hemma och dunkar musik för mig själv.
förlåt för att jag inte uppdaterat något.
har typ helt totalt glömt bort bloggen..
sen har jag helt enkelt haft tomuch, pluggade som fan igår tills klockan var 9.
sen sleepade jag. efter maten ska jag nog dra en sväng till felicia hemma hos micke & rasmus
eftersom hon legat på sjukhus ett tag tänkte jag dit och hälsa på!
senare ikväll kanske jag drar till lit till sofia.
synd att det inte blev något för oss tre emma, men vi bestämmer en annan helg, det lovar jag ♥
HEHEH



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback