ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


midsommar

hejsan!
förlåt för dåliga uppdtaeringar runt midsommar,
hade så mycket, så jag har inte hunnit ett smack!
om jag inte har berättat hur min midsommar går till så kan jag göra det nu.
det börjar med att klockan 09.00 samlas min släkt på gräsmattan på oscargården, stooor gård!
(midsommar är en tradition för oss, samma härliga sak varje år, älskar det!)
släkten är från alla ställen i sverige, underbart.
iaf, klockan 09.00 så får vi alla olika uppdrag. som tex, blomplockning, hämta björk, laga mat, duka osv. 
efter att vi jobbat med sånt äter vi lunch som alltid är kreps. pannkakor med köttfärs, svamp eller något sånt i.
sen är vi oftast klar med allt till 13.00, då vi leker lekar! SÅ JÄVLA ROLIGT
lekarna kan ofta bestå av att man ska tända en liten brasa på vissa redskap, springa och hålla en strut runt ansiktet så man endast ser ett ut genom ett pyttehål och sen ska man skjuta en boll, inte det enklaste kan jahg säga! eller hitta sugrör på en åker. HAHAH! efter det så är det tårta, och sen hem och duscha, fixa sig osv.
sen äre fetaste festen. jag har den bästaste släkten man kan ha, ville bara säga det.
har en massa bilder att bjuda på!
 
här fick ni också en bild på min outfit!
 
stiliga män!
vi gjorde ett litet framträdande också, dock var det ingen bild som var speciellt bra på mig.. men ni kan se mig längst till vänster på denna bild. ;)
och sen några från mobilen!
det var allt, har några videos också, som nog kommer upp sen!
 
 
 
 
 
 
 
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback