ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


tog en fika hos caroline

hej, efter skolan tog jag en fika hos caroline.
eftersom hon är en så bra vän, & hon har precis opererat sig.
stackarn, men jag tycker du var otroligt stark!
glömde visa en sak igår jag också köpte i stockholm, hur kunde jag glömma assoooo.
iaf, en skit snygg skinnjacka som funnits i mina drömmar ett bra tag,
det bästa köpet!
imorgon är det nationaldagen & den firas i lit på lit é action.
bloggar mera imåra! nu ska ma plugga.


tack för allt du gjort för mig dom senaste dagarna! tack för fikat och tack för att du finns <3

2012-06-05 | 21:50:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback