ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


utedagar & träningsvärk.

hej, sorry för alla deppinlägg.
vissa av er kanske såg det förra inlägget där jag skrev värsta långa texten?
tog bort den, vet inte varför.
ville väl inte att ni ska få höra eller läsa mina problem hela tiden.
iaf så hade vi brännbollsdag igår.
as kul, en av dom roligaste dagarna på året!
fick otroligt med träningsverk, för jag kutade och cyklade som faaaaan!
vi hade ju vattenkrig i slutet också ;) jag, caroline & elin.
HAHAHAHAHAH, sorry elin! :*
idag är jag hemma, vi har friidrottsdag.
och jag är skiiiiiiiit förkyld från gårdagen då jag & elin åkte till ringsta och kollade på match
så nu är jag hemma idag och vilar inför imorgon.
då det är baaaaaal & sen på fredag skolavslutning!
tror jag dör
hejdå



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback