ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


börjar om på nytt.

hej igen,
jag känner att jag måste ha någonstans att skriva när jag känner för det.
och just nu idag så kände jag verkligen för att göra om bloggen.
sist så fick jag ett psykbryt.
sorry för det, men ibland kommer det brister i livet då man bara vill att allt & alla ska försvinna.
jag valde att starta om på nytt för att jag oftast vill ha något ställe att skriva ut på.
men jag känner mig fortfarande lite skeptisk på att ha en blogg.
så vi får se hur länge denna stannar.
men just ikväll så skulle jag iväg på gårn med carrobarro.
men blev tyvärr inte så för att jag inte hade nån ork eller nån skjuts hem.
och eftersom jag måste baka tills imorgon så blev det så att jag drog hem.
~
just nu är mitt liv komplicerat, vet inte vart jag ska ta vägen för jag hör bara röster omkring mig.
jag säger såhär, jag gör det jag känner för. och just nu så vet jag inte hur jag känner.
förvirrad i bollen.


det här är jag, och du har precis klivit in i mitt liv.




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback