ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


för kärlekens skull

godmorgon.
klev upp 9 idag, bakade morotskaka & skulle precis hoppa in i duschen.
men tyvärr kom jag inge långt eftersom vattnet var KALLT.
så jag skrek på pappa att gå ut och tända upp.
bra morgon.. pappa tog över min facebook också.
hade nämnligen en flik med facebook på datorn medans jag kollade receptet på kakan.
och eftersom han själv inte har facebook så satt han och kollade på min.
efter jag duschat så ska jag fixa mig & dra till lit.
har jätte ont i magen idag, ingen aning varför riktigt..
men aja, går väl över. ikväll har jag bestämt att hälsa på eilurt.
ska nog bli nice! :)
pusstja.



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback