ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


hemmadag idag.

hej, var hemma idag.
eftersom jag knappt kunde ta mig ur sängen så ont som jag har..
har iaf legat på mage 2 nätter i rad nu. och jag kan säga att min rygg är snart förlamad.
fan så ont som jag har överallt! hoppas inte allt detta förstör min stockholmsresa bara..
hursomhelt så åker jag till emma om någon timme. ska sova där tills imorgon då vi drar!
kan inte förklara hur mycket jag längtar och hur jävla kul det ska bli!
slänger iväg ett inlägg hos emma.
pusshej!
målade mina naglar också, sommarfärgeeeeer ♥


jag går i 6an, själv?:)

2012-05-30 | 20:59:05

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback