ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


italien ♥

hej,
idag åkte jag ner till lit runt halv 1 för att träffa tjejerna som jobbade i cafét denna lördag.
och bland annat lämna en massa pengar från lotterier & polkagrisar.
nu är det endast 5 dagar kvar tills stockholmsresan, kan inte förklara hur bra jag mår!
börjar packa redan imorgon, för ja. jag älskar att göra sånt i tidigt stadie.
åkte också en snabbis & träffade sofia medans jag var i lit.
efter cafét så var jag med emma & gick runt på lit en stund innan hennes mamma kom och hämtade henne.
sen var det meningen att jag skulle med henne hem, men tyvärr blev det ej så.
istället blev jag jätte sur & gick upp till min kära mormor och morfar. ♥
jag satt där hela kvällen och pratade om min italienska släkt och fick se en massamassa bilder
och pratade jättemycket om att jag & mamma åker till italien nästa år.
blir väl så att hela familjen följer med, men om jag säger såhär så är det jag & mamma som mest vill dit ;)
aja, nog om det. kom hem nyss, och ska gå och lägga mig om en stund.
sen imorgon ska jag hjälpa mormor med hennes nya mobil & packa iordning lite.
godnatt!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback