ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


moppetur

hej,
igårkväll var awesome.
jag & elin åkte runt på moppen i lit och letade efter erik stenberg.
så jävla rolig grabb alltså!
han jagade oss lite därefter. ;)
sen körde jag och elin ner för en liten LITEN trappa och slog till bakdelen på moppen så den började låta som innihellvete. och ja, den blev nog lite trimmad också eftersom den gick i 50 och ivanligtvis när man åker 2 så ska den köra i högst 45. HAHAH. så nu håller min käraste pappa på att laga den! ♥
för den lät seriöst som en cross!
aja, efter den där turen i lit åkte vi hem & svullade chips & dip.
sen fick jag ångest och åt mer. HEH
nu SKA SKA SKA SKA JAG GÅ NER I VIKT!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!.slut
imorgon ska 9orna ta kort inför vårat foto.
vi ska tydligen se ut som lodisar, hur nu dom ser ut.
får ta en tripp till BT.
ma råkes
remember?



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback