ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


packande inför stockholm!

hej!
håller på att packa just nu,
drar till emma imorgon, drar först hem för att packa det sista, eller det jag glömt. ;)
sen iväg till henne, vi ska ju typ sova direkt när vi kommer hem till henne.
måste ju vara pigga till vi ska upp. (03.00!) eftersom vi ska hitta på en massa direkt när vi kommit till stockholm så måste vi ju vara pigga! har nästan 2000 som ska handlas upp. klääääääääääder!
har inte shoppat någonting på 4 månader! det är konstigt när man heter sandra giannini jonsson..
näe, men asså jag har ju sparat en massa till iphonen och sen till stockholmsresan.
så jag har inte velat köpa speciellt mycket.
iaf så bad jag min far köpa 2 saker till mig idag tills vi är i stockholm.
ville ju häldre spendera mina pengar på kläder, hihihi
så min pappa var ju jätte snäll som köpte detta behövande.
iaf, hinner uppdatera från emma mer innan vi åker så ni slipper oroa er att detta är sista inlägget ni får.
sen så kommer jag även nog blogga från vandrarhemmet vi bor på.
tror jag iallafall, för vi hade 4 snygga datorer förra gången. men vem vet, kanske inte finns på detta ställe.
ville inte att det här inlägget skulle bli så långt.
hade egentligen mer att säga angående mitt sår.
tar det lite snabbt, min dag idag har varit förskäcklig.
ont så jag knappt kunnat gå eller sitta. riktigt jobbigt..
speciellt när jag vet att ddet kommer vara såhär i stockholm också..
fanshellvete. nu ska jag duscha, SÅ DET ÄNTLIGEN SLUT HÄR.
nästan klar!
inköpet.


samma, skolan suger verkligen nu;)

2012-05-29 | 20:09:32

ja skit jobbigt, tur att de är lov snart!:D

2012-05-29 | 21:50:06

nej den 13 hihi lyx;)

2012-05-30 | 14:03:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback