ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


The school

Hejhej!
Sitter på skolan och har snart den sista lektionen. Har jätte ont på min vänstra skinka som blivigt bränd av min 200 graders plattång i torsdags. Har haft ett skydd på sen dess, men var tvungen att ta bort det idag när det hade läckt vätska från såret. Fick då dra mig till skolsköterskan och jag fick ett nytt skydd. Det slutar dock aldrig att läcka, 3 gången jag har fått gått till skolsköterskan idag.. Åker ju till Sthlm om 3 dagar och jag vill verkligen inte att det ska vara såhär då. Skitliv.

 



Ahhhwii Sandra hej.

Saknar dig. Nästa gång vi ses är det nog i Sthlm!

DUUU. Min Håkanväska.. Kan du ta med den till Grönan? Hihih. Saknar den. Och dig. Fast det har jag redan sagt. Menmen. Puss<3

2012-05-28 | 15:21:01

Ja men det är jättelugnt! Kom bara ihåg att ta med den! :)) <3

2012-05-29 | 13:48:10

hej! vilken fin blogg:) vad ska du göra idag då?

2012-05-29 | 18:33:18

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback