ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


DAG 17

Dag 17 - Hur jag sköter mig i skolan
 

jag kan säga att jag sköter mig 50% mycket bättre på gymnasiet än på treälven.
och vet ni varför?
jo, för att jag har mer intresse för gymnasiet än vad jag hade på högstadiet just för att jag inte tyckte lärarna skötte sitt jobb och inte kunde förklara vad man skulle göra, för er som kanske ska gå samhälle kan jag säga att det är fan mycket enklare och roligare att jobba, man får bra respons och man kan lättare komma upp till högre betyg! detta är väl beroende på vilka lärare man har, men på östersunds gymnasium får man all hjälp man behöver vilken tid på dagen som helst. och lärarna är bäst, dom gör så skolan blir en roligare dag! och det är hur bra som helst att vi går efter adela och inte zonline, man kan lämna in sina läxor osv helt utan problem. detta är mitt svar! (BÖRJA PÅ ÖG)
 
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback