ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


~ här kommer natten ~

nu ska vi snart ta och sussa lite!
riktigt mysigt har vi haft det ikväll!
kom ju fram vid 2 tiden och äntligen hem till min moster.
vi gick direkt till hemköp efter att vi lämnat sakerna i lägenheten.
köpte med oss lite godis som vi senare tog och åt lite till en film.
sen när min moster kom hem efter jobbet så tog hon och började laga lite mat,
och vi sprang liote snabbt bort mort tunnelbanan (som bara ligger några meter från huset) och laddade ett kort som vi kan åka på imorgon! åt lite middag som min moster är helt grym på, hon gör nog v'rldens godaste mat! efter maten tog jag och emma och spelade lite spel och sjöng karaoke. hihi
sen åt vi muffins som moster bakade medans vi sjöng ;)
och dom var sjukt goda! har tagit lite bilder ikväll som jag tänkte bjuda på!
kände att det kanske är bättre att uppdatera er lite såhär när jag är här i stockholm iställer för när jag kommer hem! nu ska vi sussa, nightnight!
 
haha, vi sover i greenroom! näe, men bilden blev riktigt grön när jag inte hade blixt på ;)

pippisarna!



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback