ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


Lördag

Idag har vi från 12 till halv 6 ungefär, gått på stora staden igen. Fick med mig som jag sa lite mer grejer, och nu är jag typ pank. Känns ändå skönt, haha
Känns dock inte så skönt att vi bara för sova ca 5 timmar inatt eftersom vi måste upp (enligt Emma) 6. Sen sitta på tåget några timmar. Hoppas vi slipper sitta vid barnen den här gången.. Iaf så åt jag, Emma och min mosters kille pizza till middag och kollade på film. Min moster jobbade kväll så hon kunde dock inte njuta av den goda pizzan. Haha ;) senare tog jag och Emma ett spa - bad! Otroligt skönt att få ta hand om sig själv lite. Vi har haft otroligt roligt här i Stockholm även fast det enda vi gjorde på dagarna var att shoppa. Men vi har även haft väldigt mysiga kvällar med min fina moster och hennes kille. Filmer, spel och gott! Vi hörs imorgon! Godnatt




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback