ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


STOCKHOLM

hejhej, äntligen hemma i östersund igen!
älskar ju stockholm också, men alltså, finns egentligen inget bättre än jämtland om man tänker efter.
i stockholm har dom nästan aldrig snö, och när det väl kommer brukar den försvinna på en vecka.
jag hade inte klarat mig utan snö!
fast trots detta har jag redan bestämt mig för att flytta till stockholm efter gymnasiet.
eftersom jag och mina drömmar passar in där, vill jobba på karolinska sjukhuset som barnmorska.
en dröm sedan 4an :) iaf, imorse klev vi upp halv 7, haha! sov 5 timmar, ohfan vad skönt...
eller? mosters kille följde med oss till T - Centralen och sen klev vi på tåget mot sundsvall.
när vi kommer till sundsvall så får vi reda på att tåget mot östersund var inställt.
och då stog det 2 bussar parkerade utanför stationen som vi istället skulle ta.
min tanke var bara - kill me
hatar ju att åka buss, och tur som fan att det bara var 2 timmar sittandes!
jag och emma förgyllde tiden med att kika på grease 2! åh, tröttnar aldrig.
 
nu ska ni få alla bilder som tog i tåget och även på all shopping!
 
vissa bilder blev lite suddiga, men jag hade lite bråttom!
vi hörs sen bäsisar!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback