ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


Torsdag

härliga torsdag!
slutade 11, åt lunch och åkte hem med farmor.
åt lite mer när jag kom hem till farmor, hehe fettot själv
sen övningskörde jag!! as kul var det verkligen!
igår var jag, felle och lotta på bio. BREAKING DAWN PART 2
LIIITE BRA ELLER!?!
så vi kom hem runt 12 och sen somnade jag som en liten bebis.
imorgon är det fredag och på lördag tjejkväll, eller rättare sagt halv åtta hos mig!
vi är 7 tjejer som ska ha det vissa helger och på lördag är det malin som ska bjuda på 3 rätters!
vi ska betygsätta maten och den som vinner blir bjuden på bio! ;)
 
glömde säga att vi hade muntliga nationella engelska idag,
gick väl sisådär, men mycket enklare än nian kan jag ju direkt säga!!
 



Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback