ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


08.15

Tiden jag börjar VARJE JÄVLA MORGON. Tror ni jag längtar mycket till lovet eller?! På torsdag, om exakt 7 dagar, en hel vecka åker jag till Stockholm med Emmsis! Fan vad kul vi ska ha :)

Idag slutar jag 11, älskar torsdagar.
Men stressen varje dag gör det inte bättre, måste typ hoppa lunchen för att ta tidigaste bussen till lit och åka hem för att packa så mycket grejer jag kan för att fixa till halloween son är imorgon! Åh vad jag längtar!
Väntar på att våran sega engelska lärare ska komma in snart, och börja lektionen så vi kan få sluta någon gång..
Hörs hemma antigen ikväll eller på dan idag!




Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback