ml PUBLIC "-//W3C//DTD XHTML 1.0 Transitional//EN" "http://www.w3.org/TR/xhtml1/DTD/xhtml1-transitional.dtd"> caroliinesandra -
caroliinesandra


3 dagar kvar!

endast 3 dagar kvar tills jag och emma sitter på tåget mot stockholm!
fysatan vad himla kul det ska bli! :')
 
har precis tryckt i mig lite thaifoooodie.
love is in the air!
igår kväll kollade jag och sofia som vanligt på skräckfilmer!
tryckte i oss lite candy och myste.
idag åkte vi in till stan för att lämna tillbaka mina bäcker till länsbiblioteket,
sen träffade vi erik och martin och satte oss på törnes.
ikväll ska jag nog bara chilla och kolla film, imorgon blir det packning och städandes!
pusshej!
 
2 råsnygga bilder som togs nyss


ooooh, jag vet en som tycker du är snyyyyyygg! :*

2012-10-30 | 00:35:24

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback